Nem maradt válasz nélkül az Unreal Engine 3 körül kipattant botrány: a Silicon Knights kiborította a bilit, sokan pedig csatlakoztak, névtelenül vagy akár teljes titulussal. Pár véleméy:
Josh Jeffcoat (egykori Gearbox pályatervező)
"Az UE3 semmiképp sem mondható tökéletesnek, de nem hiszem, hogy az Epic félretájékoztatott volna minket a licenszelés előtt"
Névtelen X360 fejlesztő
"Igaz az, hogy az Epic a Gears of War készítése során több alkalommal is késett az engine bizonyos részeinek leszállításával. Az UE3 legfontosabb eleme, a többszálas renderer hónapokat csúszott - mivel az X360 esetében a többszálas megközelítés a legfontosabb, a motor által kipumpált látnivalóhoz elengedhetetlenül szükséges ennek megléte"
Mi is van akkor most? A Silicon Knights vezére mindig is híres volt eszement kirohanásairól, a többi fejlesztő véleménye megoszlik az engine-ről, úgyhogy komoly következtetést nem tudunk levonni: talán majd pár év múlva, ha véget ér az ügy.
A cikk forrása: wilson - www.576.hu
Unreal Engine3- a fejlesztők válaszolnak
2007.07.27. 22:57 | westdawid7 | Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://xbox360.blog.hu/api/trackback/id/tr25126760
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.