Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Unreal Engine3- a fejlesztők válaszolnak

2007.07.27. 22:57 | westdawid7 | Szólj hozzá!

Nem maradt válasz nélkül az Unreal Engine 3 körül kipattant botrány: a Silicon Knights kiborította a bilit, sokan pedig csatlakoztak, névtelenül vagy akár teljes titulussal. Pár véleméy:

Josh Jeffcoat (egykori Gearbox pályatervező)

"Az UE3 semmiképp sem mondható tökéletesnek, de nem hiszem, hogy az Epic félretájékoztatott volna minket a licenszelés előtt"

Névtelen X360 fejlesztő

"Igaz az, hogy az Epic a Gears of War készítése során több alkalommal is késett az engine bizonyos részeinek leszállításával. Az UE3 legfontosabb eleme, a többszálas renderer hónapokat csúszott - mivel az X360 esetében a többszálas megközelítés a legfontosabb, a motor által kipumpált látnivalóhoz elengedhetetlenül szükséges ennek megléte"

Mi is van akkor most? A Silicon Knights vezére mindig is híres volt eszement kirohanásairól, a többi fejlesztő véleménye megoszlik az engine-ről, úgyhogy komoly következtetést nem tudunk levonni: talán majd pár év múlva, ha véget ér az ügy.

A cikk forrása: wilson - www.576.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://xbox360.blog.hu/api/trackback/id/tr25126760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása